5/3 - Världsböndagen för fred

Denna dag stod inte med i listan då jag skrev in alla temadagar i min mobil. Såg att den tillskrivits nu. Därför missade jag den.

Samma dag fyllde min bror Emil år. 18 tillochmed! Så honom hälsade jag iallafall på och gav lite frid så gott jag kunde. Hoppas jag förgyllde hans dag litegranna iallafall. Och att hoppas är väl en slags bön. Jag hoppas och tror hela tiden. På livet.

Bildbevis:



Tröjan fick han av mig. Det är våran lillebror Alvin på bilden, en mycket charmerande gammal bild på han xD Emil drar dock ut tröjan så det ser ut som han har värsta ballongskalle:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0