Sommarpratarna i P1

Här kan du se och läsa om alla sommarpratarna i P1 i sommar. Vilka de är och vad de ska prata om.

Är du sån som gillar radion och att lyssna på kändisar som sommarpratar och vill följa detta, klicka på länken nedan och beställ påminnelse-sms:

http://web.sverigesradio.se/sommar/


Jag tycket det är rätt trevligt att lyssna. Jag har tillomed kostat på mig påminnelsen för 30 spänn. Jag kommer ju inte lyssna på alla, men då jag har tid och bara är hemma och rotar eller nåt:) Mys! Eller varför inte sitta i en park eller på en båt? Mmmm, underbart.

Jag känner väl inte igen så jättemånga som ska vara med, inte namnet iallfall. Har klickat in och läst om några och sett bild och då känner man ju igen ganska många men vet inte så mycket om dom. Men några jag gärna inte missar är:

Amanda Jensen - artist, låtskrivare
Tina Jansson - lyssnarnas sommarvärd, lärare
Johan Rabaeus - skådespelare
Andreas Lundstedt - sångare, artist
Per Morberg - programledare, kock, skådespelare
Claudia Galli - skådespelare
Peter Andersson - skådespelare
Annika Östberg - fängelse i 28 år
Vanna Rosenberg - skådespelare
Darin Zanyar - sångare, artist
Henrik Hjelt - komiker, skådespelare
Tommy Körberg - sångare, artist
Josephine Bornebusch skådespelare, komiker
Meta Velander - skådespelare
Johannes Anyuru - poet


Är det nån jag missat som jag inte får missa? Säg till!:) Eller kanske nån sommarpratare på P4 eller nån annanstans?


Trevlig sommarkväll
Ät pepparkakor och var snäll




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0