Farbror A

Tack Marielle som fick mig att komma upp ur sängen i "morse". Innan tolv. "Kom och gör mig sällskap på Alice!" Bra, tänkte jag, en anledning att behöva gå upp ur sängen.

Så det blev lite klädprovning på kul sådär (allt är typ för dyrt för mig), sprang och köpte 3 varmkorvar till oss (vet du hur glupsk man känner sig när man går genom stan med 3 korvar?), drack en kopp te, pratade endel om tatueringar och annat serious shit.

Seriös är dock något jag har väldigt svårt för att vara när jag knäpper kort på mig själv:



Och nej jag har inte glömt. Norrdans var helt underbara ikväll!!! Mycket humor, me like:D Och jag har tusen bilder. Men det får vänta tills imorn:) Jag vet att klockan är mycket men jag tänkte faktiskt försöka komma upp till klockan 10 då HCK-motionsgänget cyklar sin fika-träningsrunda. Wish me luck.

Hate to say I told you so
After seven late mornings in a row


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0