Fortsättning och läggdags

Kanske drygt hälften av stadsparkengänget gick alltså hem till mig. Wille kopplade in mina högtalare som jag fick i studentpresent:D (hade bara ljudet från datorn innan;S). Bra bas.

Saker som inte var i hemma hos mig innan partypartyt:

- Rockring
- Cirkus maximum affisch

- Massa chips (både i påse och på andra ställen)
- Krossat nudelpaket i min säng (var i skafferiet innan)

Det är sånt som hör till helt enkelt:)

Chillin':



Tobias testar min spikmatta^^:



Annika hittade en kompis:):



Åsa rockar:



Klara rockar:



Hm?:




Sedan bar det av till skeppet där jag inte hade särskilt kul och de flesta försvann åt alla olika håll. Men tillsist gick jag, Tobias, Klara, Samuel och Simon över bron till Mattsons segelbåt. Det är hur mysigt som helst i båtar. Vi spelade lite svarte petter (sådana spel är obligatoriska i båtar och husvagnar märker jag) och Samuel läste lite högläsning ur mini-böcker som fanns där, bl a plåt-laban (barndomsminnen!!) :



Sedan var det dags att sova. Jag, Klara, Tobias och Hajen trängdes längst in i triangelutrymmet.




Jag tror jag lägger ut bilder och skriver om den underbara morgonen på båten imorron, sparar det bästa till sist. Missa inte det!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0