Frustration på en bra-humör-dag

ALLTSÅ JAG FÅR INTE IN BILDERNA PÅ DATORN, FATTAR INGENTING. DÖH.

Igår var det estetfest och kubb och grejer i stadsparken, sedan drog vi hem till mig ett tag, sen till skeppet. Sedan till en segelbåt. Hihi. Nä, jag, klara, tobias, samuel och simon gick över till mattsons lilla (jämfört med den bredvid) segelbåt och kollade läger och sov sedan där. Myyys! Trångt men mysigt. Jag älskar båtar! Jag vill ha en båt bara för att bo i den ibland. Och jag vill lära mig segla! Mer båt och vatten och roliga saker i sommar tack!:D

OCH JAG HAR MASSA SNYGGA BILDER. BAH.

Bra låt, drypande:

 

Låt frustrationen komma åter efter maten

Nu ska jag i lugn och ro slicka faten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0