Fika på fika och sånt

Det var en lång dag. Förutom tatuerandet, vad gjorde jag då?

På förmiddan övningskörde jag med mamma (gosh), sedan for vi till sundsvall somsagt, och när vi kom hem var det direkt till affärn för att köpa nåt att grilla och sedan till Johan (Slagge) Eriksson (vår oslagbare slagverkslärare) och grillade, åt min favorit-tårt-kaka (börjar bli tradition på slagverksträffar) och kollade på filmen från konserten nere i grottan:D




Och sedan trodde jag kvällen skulle va slut. Men då bjöd Tone på nybakad kladdkaka och rabarberpaj hemma hos sig! Så det var bara åka dit och offra sig där med^_^ Mysigt. Dock fick jag ont i huvvet efter den långa dagen och kände mig yr i skallen, uppsväld i magen och ville däcka litegrann. Men så gick man hemmåt tillsist i hopp om att inte svimma på vägen.



Jag förstår verkligen inte hur detta gick till, men när jag kom hem trodde jag att jag skulle däcka på en gång och inte orka sitta vid datorn någe länge. Men jag satte mig vid datorn och kände att jag ville somna ett tag men sen försvann det liksom. Jag började läsa och kolla på massa tatueringar och andra roliga saker som har uppehållit min sömntid i natt. Fy då! Jag som hade vänt tillbaks dygnet... och nu är det värre än innan. Jag skulle ju kunna dygna, men det känns inge kul. Jag vill sova och vakna till en ny dag, det är mycket härligare. Speciellt när man inte har nån tid att passa nästa dag. Men hm, hm, hm, nu är klockan snart 6, så om jag sover till kl 12 så blir det rätt lagom. Vi säger väl så. Om det är nån som läder dethär kan ni gärna ringa eller smsa runt 12 och om möjligt väcka mig, för förmodligen kommer jag inte lyckas göra som jag säger nu. Eller vem vet. Emma har förbluffat förut.

Men ring gärna! Jag uppskattar det! (även om jag inte kommer låta så när jag svarar).
Tack på förhand!


Sov på en ärt
Vakna allert


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0