Denna dag som idag är

Faktiskt. Jag skriver om dagen innan dagen blivit nästa dag. Det är inte alltid.

Idag fick jag massa saker gjort, sånt är härligt. Sov först ett bra tag iförsig, men det gjorde ingenting. Det behövdes för att jag skulle orka med dagen och kvällen. Det gäller att tänka taktiskt! Jag har iallafall lämnat tillbaks lite pilbågar till emil, lite böcker till gymnasiet, hämtat klasskassan på vågmannen som ska betala båten och flaket! Och wohooo det var mer än vi trodde!!:D Individerna i klassen behöver alltså inte lägga ut nånting! Gläds hörrni! Jag har även åkt med fler sopsorteringssaker två vändor, pantat burkar som bara legat hur länge som helst på homebuy (16 spänn), köpt schampoo, träffat fixar-kompis och suttit på torg-trappen ett tag och pratat med några trevliga blattar (till skillnad från vissa andra menar jag aldrig nåt ont när jag säger blatte, neger eller nåt annat, dom är awesome ju).

Tillsist kom jag hem och chillade lite smått en liten stund, värmde lite tacopaj i micron, tvättade kläder i tvättstugan och tänkte börja städa. Men då kom pappa och hämtade mig så for vi ut till Håkan och Katrin som har den underbara bilen vi åkte med till balen. Gav dom en flaska vin och en flaska wiskey. Men en sådan upplevelse det var att hälsa på där! Jag skriver mer om det i nästa inlägg!! Och massa bilder har jag! Trädgårdsintresserad? Kika hit om en stund!

Måste hinna städa sjuuuukt mycket ikväll oxå. Ni som vet hur det ser ut här förstår. Imorron kommer kanske esteterna hit nämligen. Och högtalare har jag nu! Äntligen! Studentpresent från mamma och mats! Tack!



Tjohej!
Stå på dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0