ÄNTLIGEN

NU HAR JAG BILDERNA PÅ DATORN

Hittade inte bilderna på "den här datorn" och det kom inte upp nån ruta när man satte i USB-kabeln som det brukar... bara en liten ikon som säger "säker borttagning av maskinvara". NEJ jag vill inte ta bort den jag ta FRAM den!

Den där ikonen kvarstår men nu fanns iallafall bilderna på "den här datorn". Någon som kan förklara nånting? Gör gärna det isåfall!

Bilderna kommer upp strax!!:D

Glad emma säger godnatt om ni inte orkar vänta på mina bilder så fina
Glad emma säger vakna i solsken på en båt nån dag och hela du kommer skina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0