Le jardin

Låg ute i "trädgården" och läste på eftermiddagen idag. Väldans varmt var det. Började läsa en bok som heter "Tio tankar om tid" av Bodil Jönsson, som jag inte haft tid (...) att läsa under skoltiden. Den är intressant med jag vet inte om jag kommer orka läsa hela eftersom den inte flyter på som en vanlig bok med handling. Menmen, mysigt var det. Härligt att det finns lite gräs på gården iallafall. Första gången jag spenderade min tid på baksidan:)




Nu blir det en sväng till Moss som har förfest ikväll! Längesen man träffade henne!:)


Drick inte på ett tak
Om du tänker bli dyngrak


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0