Inte-sitta-inne-dag

Cyklade en sväng idag, bara ut till skärsviken och tillbaks eftersom jag nyss varit förkyld (och fortfarande är lite?). Det är inte så kul att cykla ensam dock, ingen som peppar en när man blir lite trött i benen. Väl hemma tänkte jag; men idag har jag väl ändå inte fått nå PB-ränder iallafall, *kollar efter*, resultat: väääärldens PB-rand, tjock och o-snygg... nä jag kommer då aldrig undan. Det måste vara när jag lyfter upp/ner cyklen från källarn.

 

 

 

 

 

 

 

Blev sedan bjuden på middag på Hamnkrogen av mamsen, lite studentpresent. GottGott! Fick oxå en ryggsäck som hon köpt till mig i smyg på sol&måne i Stkhlm. Och ett glasögonfodral från indiska. Tacktack!

 

 

Ut lite smått och fira Emilie ikväll!:)

 

Fortsatt kulig natt

Somna i trollkarlens hatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0