Extraordinary

Igår sjöng vi på bröllop. Mat-tantens bröllop. Ni vet hon som badade med korna när hon var liten och råkade duscha mig med diskslangen i matsalen. (Om ni inte minns). Vi hade ju ingen aning om att det  var hon. Men hon verkar ha hittat sig en bra karl. Och trevligt var det! Sjöng och spelade på altanen på deras bakgård. I slutet stompade bland borden där de åt och bäbisen skrattade, sedan sjöng jag Himlen runt hörnet och sa att den var till henne eftersom hon fixat vår mat i alla år på gymnasiet. Allt var mycket uppskattat:) Fick lite pengar och smörgåstårta som hon gjort även den.

Vi, "Gruppen", var Jag, Marielle, Klara, Micro och Tobias.




Sjuuuukt varmt var det, så vi åkte direkt till Smitingen efter spelningen:





1. Modell-Tobs
2. Stora vågor och sjuka strömmar.
3. Kollar in Klaras raggarsträng.
4. Tobias huttrar i blöta kallingar och spela Ukulele.
5. Ännu ett av Tobias konstverk.
(justja, jag har inte visat hans första. Det kommer.)


Vi använde lite av vår lön till att köpa ingredienser för tacos och lagade iordning det tillsammans.

Klara och hennes äpple:





(Sjukt härlig bild förövrigt, Memme är ett troll.)


L - is for the way you look at me
O - is for the only one I see
V - is very very, extraordinary
E - is even more than anyone that you adore

L-O-V-E is all that I can give to you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0