Att flyga över vattnet

 

Här kommer bilder från Åsland och stugan (oerhört mysig stuga).

 

Malva utklassade mig totalt på pilkastning... till jag fick en hole in one!! (jag och min skomakartumme visar detta på en bild). Karlarna var uppe på taket och byggde. Jag tycker inte om när karlarna bygger och står i medan jag är barnvakt eller gör nån annan "kvinnosyssla", jag vill gärna va med och göra de karliga grejerna oxå. Men nu har jag ju faktiskt barnvaktning som jobb och betalt för det.

 

Malva badade. Inte jag. Hade himla lust, men tänkte på min förkylning. Det var jätteskönt i vattnet som benen kunde inte låta bli vattnet iallafall. Lekte lite "apport" och kasta pinne med Malva och Alice (hunden) oxå.

 

Fick sedan skjuts hem med racerbåten, wihooo. Guppade som satan gjorde det:D Fick låna jacka och duntröja (duntröja... det skönaste jag nånsin haft på mig tror jag!). Svårt att fota i allt guppande dock.

 

 

 

 

Väl i hamn gick jag till Ali där det var inflyttningsfest och sa hej till några och försäkrade Ali om att vi ska hålla kontakten. Självklart bro. <3

Så lite te-drickande och snuvande och nu sova:) Skule imorron!


Sov på en racerbåt
Vakna våt och kåt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0