Presentkort

Det är kul. Fick ett par presentkort på åhléns på studenten. För ett par veckor sen köpte jag en matmixer och igår köpte jag lite olika små roliga grejer som kan vara bra att ha.

(Klicka på bilderna).

 

 

  • En gryt"vänte"-groda.
  • Glassformar som man kan göra egen isglass i (dock kom jag på nu att de inte ryms i mitt frysfack........).
  • En minikaffebryggare (dags att köpa kaffe oxå då kanske).
  • Långa bra te-skedar (bra att ha i höga koppar osv).
  • Termometer (ute och inne).
  • Trädgårdshandskar (nej jag har inget trädgårdsland, men de såg så perfekta ut och nångång ska jag ha ett trädgårdsland).
  • Ispinnar (gör dina egna drink-ispinnar).
  • Iskubformar.
  • På apoteket köpte jag kirurdisk papperstejp till min små sår på tårna och starwarsplåster!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0