Man tager vad man så hava kan

Man tager det man har och cyklar ner till båten och kör lite knytis-kvällsfika sådär på småtimmarna. Upp med båt-bordet och på med mackorna och rabarberna osv. Filosoferade om livet och sånt som man irriterar sig på att andra gör som man faktiskt själv gör ibland. Och att dö av giftiga bär i vildmarken och inte kunna göra nåt åt det. Och att typ jättemånga är lesbiska nuförtin, iallafall alla som en kompis blir kär i hehe. Och att kanske alla faktiskt är bisexuella men att vissa bara attraheras mest av det ena könet och aldrig träffar sin soulmate av det andra könet som man attraheras av. Ja jag vet inte jag. Menmen.

 

Spontant och trevligt.

 

 

Idag ska jag fara en sväng till gatufesten i Sundsvall med typ Emilie, Ellinor och Klara och lyssna på lite musik. Det är gratis idag nämligen. Lisa Nilsson spelar bl a:) Och Brolle, men han är jag inte så förtjust i...

 

Jamen vi ses där eller? :)

 

Solig kväll

What the hell



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0