Gatufest

Emilie, Klara och jag blev det. Och Lisa Nilsson. Hon är bra hon. Men lite enformigt kanske det blev, men jag är glad att jag var där:)




Trumpetaren såg liten och rädd ut. Gitarristen såg hippieig ut.




Emilie hade värsta najsiga bilen, stort och ryligt och trevligt. Skulle kunna bo där. Om det inte kommer tvestjärtar krypandes på mig...



Vi dansade oxå lite till ett coverband och jag köpte en sandwichglass för mina sista 14 kronor. Stack när Brolle kom. Vimlade omkring i vimlet. Stod och pratade ett tag med Kim den trevliga positiva. Sedan bar det hemmåt igen.

En liiiten sväng på Gennys för att upptäcka att det i princip inte var nå folk där, dansade några steg på det totalt tomma dansgolvet och gick till Skeppet. Där stötte jag på Anna (alltså inte stötte, utan stötte), det var längesedan det. Det får ta och bli kajakpaddling eller nåt snart!!

Imorn blir det till att repa! Vi har blivit anlitade att spela på nån okänds bröllop på måndag!:) Sedan blir det VATTENKRIIIG!




Sov som en himmel
Vakna i ett vimmel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0