En dag på sälen

Nu har vi planerat, eller iallafall skrivit upp allt som måste göras i sommar.



Quasimodo-emma


Åh min fotbollshanduk som jag vann på en cykeltävlning:) ...va?



Efter några timmar gick vi hem till kali och käkade chorizo.


Mustaschfest, brädspelkväll, vattenkrig, tälta på stallarna, SATC med per och kevin, segla med samuels båt, segla med tones båt(?), vindsurfa, leka med elden, röka på taket, äventyrsbadet i s-vall med ett gäng, sommaryoga, starwars-maraton, disneymaraton, truebloodmaraton(?), Astrid Lindgren-maraton, pingis och skräckis och sleepover i äbro, pingis på kristinaskolan, projektarbetsträff och se filmen, se NBV-filmerna, Urkult, dansa med Sara, Öva låtar inför urkult, picknic, träna i gymmet mitt, bio, sommarkväll med klassen på smitingen med grill bad och badminton.

Det sistnämnda blir av imorn!:))




Kommentarer
klara

HUGA vad fula bilder på mig! Tänk på vilka andra som kan se dom

2010-07-03 @ 14:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0