Så kan det gå när man är blå

Iförrgår och igår på mornarna har jag ju inte vaknat av av något av mina två larm. (Anledning; går och lägger mig alldeles för sent.) Klara har dock ringt efter att jag missat första lektionen typ så jag har kunnat gå på nästa. Men idag bad jag henne ringa när hon stiger upp så att jag verkligen kommer upp i tid. För jag ville inte missa yogan kl 8. Bra tänkte jag, det ska nog gå bra. Jag vaknade tio i åtta och flög upp ur sängen och flög till lektionen till drygt fem över 8. Inte så dåligt^^ Klara vaknade nån timme efter:P

Så kan det gå när man är blå.

Kom på efter ett tag vad jag hade slängt på mig för kläder där i all hast. Det blev en himla massa färger minsann;D :D





































Så kan det gå när man är blå.

Klockan 3 var det slagverk som gällde. Dvs tårta. Vi har haft en slappvecka nu efter konserten:) Nästa vecka får vi nytt material!:D Alltid lika spännande. Jag trodde han bara skulle köpa en prinsesstårta, men ni skulle hört mig när jag såg vad han köpt för tårta mer. *FÖRVÅNAT, UPPHETTSAT LÄTE*, "DEN DÄR ÄR ASGOD." Vi har som tradition att den som kommer försent till genrepet innan konserten bjuder på tårta, så sist var det jag som fick göra det. Då köpte jag oxå den kakan. Delicato tror jag den heter. Och OH så delikat den är. Finns på hemköp precis när man kommer in typ. Try it.

Delicato!

 

Fia slukade rosen!

Ikväll gjorde jag tjockpankaka för första gången. Helt själv iallafall. Det är ju bland det enklaste man kan göra faktiskt. Det blev helt perfekt!

Så, imorn blir det jazzdans med Willson och sedan eventuallt birsta med Klara!:D Jag har inte vart där sen det gjordes om, förutom Ikea typ.

Ha en utomordentlig natt
Vakna med ett utomordentligt skratt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0