It's a headache, nothing but a headache

Jag hade jättemycket motivation idag. Var pepp. Men det var oxå en väldigt väldigt lång dag. Det är en konst att hålla motivationen uppe så länge och sedan ha kvar den till kvällen så man kan göra sånt man måste. Jag klarade inte det. Nu är motivationen såklart borta. Tack vare huvudvärken. Och huvudvärken är ju tack vare den långa dagen. Och jag har inga huvudvärkstabletter. "Vad ska man göra...?" (med Ali-dialekt.) Sova? Vad sägs om att trotsa allt och gå och lägga sig nu?

Jag knäppte iallafall lite små bilder på vintriga Härnta påväg hem från dramat.

 

Ja okej den här sista bilden var inte på vägen hem. Tog med min gamla jättetrassliga peruk till skolan för att Jesper skulle låna den^^

 

Hoppas ni andra har en mysig kväll iallafalle

Jag ska gå och krama min nalle

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0