Dygnerskan

Iförrgårnatt åt jag tacopaj, igår åt jag tacopaj, idag åt jag tacopaj. Tacopaj är gött!:D Men nu är den helt slut, så slut som den kan bli faktiskt.

Tanken var att jag skulle vända tillbaks dygnet genom att dygna, men en Micke kom hit igår så efter massa HIMYM (vi är på fjärde säsongen nu) osv så vaknade vi iallafall kl 16. Ja, jag skyller på honom^^ ...närå. Det var mitt val oxå. Men det var väldans trevligt att han kom och hälsade på!:)

Men imorn ska jag iallfall iväg kl 1 så nu blir det till att gå och lägga sig i tid! Elleeer? Att klockan är halv 2 nu? Jo... Och maten är snart klar!:D Jag kanske kommer ångra det imorn, men när jag äter är jag iallafall lycklig.    ...    Hm... är jag beroende? Mat=drog. Men jag har faktiskt bara ätit tacopaj idag så jag behöver lite mat. Hungriiiig!

Sov som en drös
Vakna som en balettdansös







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0