21 januari



Har haft en liten none-dator-period! I ca två dagar eller vad det är har jag inte känt nån lust alls att starta datorn överhuvudtaget. Det känns skönt. För första gången (typ antar jag) sen jag kom in i internet-världen kände jag hur skönt livet skulle vara utan internet. Ett tag iallafall. Men nu var jag tvungen och kolla mejl och sånt som man missat. Och en massa facebook-gratulationer. Ja för nu är man minsann 19 bast!:)

På skolan sjöng dom för mig på kören, i stämmor!;) Det är inte alla som får födelsedagssång i stämmor inte^^ Dock var det jag som kom på att de borde köra den i stämmor, så vi fick lära oss den först.^^ Fick många kramar oxå. Det blev en kö fram till mig av kramiga männskor hihi, det var kul. Maggan (underbar körledare) deltog oxå i kö-arrangemanget^^ Så många fina människor man har runt omkring sig:)

Helgen kommer spenderas övervägande av slagverk och konsert och inte så mycket tid till nåt annat. Nästa inlägg kommer informera om vart ni ska vara på lördag:)

Istället för att berätta om allt som hänt de senaste dagarna som jag skulle vilja ska jag gå och lägga mig som jag skulle vilja göra för en tag sen. Ska ligga lite på min gröna yantra(spik)matta innan jag somnar! Fick den av mamma idag när hon kom och sjöng för mig och gjorde en underbar frukost med pasto/keso/sallad-macka. MMMMM!

Lev i lugn och ro
Du fagra häst och ko



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0