Chilinötter och Chändisar!

Igårkväll var det dags för den första studentfesten för i år! Tema "kändis"! Halva klassen kom till mig innan och festade upp sig lite innan vi drog till Svenssons!

Här var bl a Hermione Granger, Plupp, Caroline af Ugglas, Arwen, Frodo, Turbohasse, Dr Bombay, Ozzy Osbourne, Cyan, Mia Wallece, Hanna Montana, Janis Joplin, Lady Gaga, Jimi Hendrix, Michael Jackson. Ja det kallar jag bra fest!!

Bilder finns på min bilddagbok! Jag heter elrl. Kolla in dom, det var verkligen många bra utklädnader!

Detta var iallafall jag:


Klicka på bilderna!

Väl på Svenssons lossnade mitt skägg, men jag hade med mig limmet så inga problem, trodde jag. Satt hur länge som helst och letade i väskan men det måste ramlat ur eller nåt:( Så jag gick hem och grejade lite tejp istället och SPRANG sedan hela vägen tillbaks. Men jag kom precis i tid till att få veta att tävlingen precis var avgjord... Man hade ju iallafall velat vara där och haft en chans och vart där för klassen. Typiskt. Det var ju det som var hela grejen med temat. Men kul hade jag innan iallafall och kul hade jag efteråt! Dansade som en galning, nu har man ont i kroppen. Men hur fan kan jag ha träningsvärk i röven? Aja.

Jag vaknade vid 9 idag av ett ihållande ljud. Trodde det var från högtalarna först, sen tänkte jag att det var nåt bil-larm utanför. Gick till fönstret, men det lät inte högre när jag öppnade fönstret. Så jag böjde mig ner, kanske var det elementet? Nej, inte det. Det var darth vader! I vanliga fall andas han sådär som han brukar om man trycker på startknapper. Vi hade försökt få igång honom på kvällen, men inte ett ljud. Så det var den lilla parveln som gav ifrånsig det ihållande ljudet:O Skrämmande. Han har nog blivit lite sjuk.


Men jag gick och la mig igen för jag var alltför yr i skallen. Gick upp klockan 3 då jag sovit bort det mesta av bakisheten. Är dock fortfarande lite yr och seg i huvvet, men det hör till. Så länge man inte festar så ofta och blir bakis så ofta och ska göra göra något speciellt dagen efter:)

Nu börjar jag bli hungrig. Har inte ätit någon mat idag. Jag har inte mått illa eller inte haft nån matlust, men det fanns kvar chilinötter och ostbågar så jag har gått och småätit. Failfailfail. Det händer inte ofta, men när det ligger kvar i skålar på bordet är det inte lätt...

Jag sov som en stock
Vaknade och blev tjock












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0