Check

Goder Morgen solen lyser you fool
Nej det är svart som natten you fool
  • Dygna - Check
Det gick bra. Läste klart det jag skulle i historiaboken och började skriva på uppsatsen. Har inte skrivit mycket, men det är en början. Gjorde även makaroner och currysås, och det är SÅ JÄVLA GOTT. Jag är currygudinnan. Kalla mig Curry.

Tog en liten tupplur ett tag oxå, alldeles lagom. När det började närma sig "stiga upp-tid" tappade jag dock koncentrationen litegrann.

Nu har jag duschat och ätit gröt och tagit det lugnt. Dags att komma i tid till skolan första dan!



Kommentarer
Klara

Jag har en hudkräm som luktar Curry, den ska du få!

2010-01-10 @ 19:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0