MAT

De senaste dagarna har jag gjort saker som vanligt. Jaop. Bl a ätit! Bl a har jag ätit:

Kyckling med egengjord currymarinad, currynudlar, currysås och vatten. Och en sallad med isbergssallad, advokado, mozarellaost, olivolja och krydda.

Mmm, currycurrycurry.

 

Hederliga makaroner och köttbullar i sweetchilisås, åsså emmas specialdressing och svartvinbärsdricka. Plus likadan sallad som innan, den är MUMS.

 

Naturgodis!<3

 

Naturgodis igen! (Jag åt inte upp allt påengång, det var ett halvt kilo.)

 

Kyckling med olivolja och kycklingkrydda som marinad, quinoa med lite köttbuljong i, emmas specialdressing och vatten. Sallad med succhini squash, advokado, fetaost och olivolja och krydda.

 

Quinoasallad inkluderande: Quinoa (surprice), zucchini, aubergine, advokado, fetaost, olivolja och kryddor. Åsså min specialdressing till, plus vatten. Vatten är awesome.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0