Stomparn får klagomål

Klockan var ställd på 8 imorse. Tänkte stiga upp tidigt för att göra massa saker redan på förmiddagen. Jag älskar förmiddagen, om man är ledig, och väl kommer upp. Jag snosade dock till kvart över 10. Men hade jag inte bestämt mig för att gå upp tidigt så hade det blivit typ 1, så dä ä la bra.

Var tänkt att jag skulle skriva en uppsats, men istället dansade jag lite "single ladies", beställde en present till bror och lite så. Sen halv 5 var det dags att dansa projektarbete på NBV. Nu är vi klar med hela hiphopdansen typ:D Vi vet iallafall hur den ska vara.

Aldrig har en granne kommit och klagat när jag haft massa folk här, nejnej, men ikväll fick jag första klagomålet. Och inte var det för att jag hade fest, utan för att jag stompade:P Klockan hade visst råkat bli över 10 och småbarnen i nån lägenhet under mig ville tydligen sova. Pappan som kom och knackade på verkade inte särskilt glad... Jag har sagt till grannarna under att de ska säga till om jag stör med stomp och dans och sånt som hörs genom golvet, men inte trodde jag de snett under mig skulle störas... Jag sa bara "bra att du säger till" och han sa typ "aa" sen gick han. Ska heja glatt på han nästa gång jag ser han och tipsa honom om nästa slagverkskonsert där det blir en ny stomp!^_^

Så kan det gå när man är blå.

Sov nu lite förstrött
Vakna lite i kanten nött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0