Påväg mot yrkes-snattar-nivå

Igår nångång inpå småtimmarn fick jag en av min impulser och klippte luggen. Är så less på mitt hår och min utväxt sen permanentningen. Ska iallfall ta och få hjälp och färga nångång snart! Klara och Memme ska vara mina coucher. Såhär ser jag ut idag iallafall (bilden). Blir ju inte jätterakt när jag klipper själv lite sådär som hastigast och med en papperssax, men det funkar för mig.



Idag hade jag min barndansgrupp för första gången den här terminen. Det var jätteroligt att träffa alla igen! och tråkigt att två har slutat. Vi har satt upp stora A4-bilder på alla ledare i danslokalen för att alla föräldrar osv ska veta vilka vi är som har hand om allt. Jag har dock tagit ner min för den var hemskt. Verkligen allt annat än bra. Ska fixa en egenbild. Blir förmodligen en mobilbild jag redan har, men inget kan va värre än den fotografenknäppte. Förstår inte hur han tänkte när han valde ut den. Värsta urringningen, halsbandets skugga gjorde att det såg ut som jag hade värsta gamm-boobs, mina ögon syntes inte, det var bara två svarta hål typ, åsså var själva bilden tillomed lite suddig. De andras bilder såg bra ut. Men min, jag förstår inte. Och såhär säger jag inte för att jag är fåfäng och för att vara snäll mot de andra. Nej jag tänkte inte vara så jävla paranoid när det gällde den här bilden. Men ni skulle se den alltså. Det får ni dock inte. Klara har sett den. Hon håller med.

Aja, skulle bara klaga lite smått:) Jag är egentligen på bra humör idag så:) Efter dansen var det dans som vanligt. Dans på Norrdans. Med Elin Hellstöm som ledare. Hon är en trevlig och glad flur minsann!:D

Påvägen hem var jag- som klara sa till alla vi träffade -bara tvungen att gå in på homebuy och köpa glödlampor. Jag ska även dra samma historia som hon oxå drog för alla vi träffade där: Jag är så van att ha en matkorg med mig att lägga varorna i, men nu sket jag i det. Så jag- utan ett ont anande eller någon medvetenhet -plockade på mig några glödlampor och stoppade ner i väskan. Klara: "Vad gör du emma??" Jag: "Ojjj!" Obsa att det även stod en experdit ett par meter bort typ. Hahahaha. Tur att jag inte vart ensam, då hade det varit pinsamt. Ni kan kontakta mig om ni vill ha hjälp med diskret snatteri, eller bara några goda råd.

(Hittade denna bild på google, undra om det finns i vårt hemköp oxå? Det lär det ju finns? Måste det finnas det i alla såna affärer eller hur var det med det?)



Imorn är en lång dag. Så jag tror jag ska ta och gå och lägga mig tidigt, senast 10 typ. Nämen oj, klockan är visst 12. Osis.

Slumra min skatt
Förstås inte om du sitter vid en ratt


Kommentarer
Michaela

Wäää, men hur sjuttsiken gör man det? Det är ju nån plastgrej under plastgrejen som är lock, och den har ett litet hål på sidan där vattnet försvinner i, har försökt vara där och peta men har ingenting som är tillräckligt långt och smalt för att hitta något xD + att det vara vara shit i hela badrummet, handfatet och toan har också stoppat igen nu! WTF? Hur fixar man det?

2010-02-03 @ 12:52:47
URL: http://http:/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0