Tiara?

Vaknade inte av någon av mina 3 larm imorse. Men jag tog det lugnt och gick till matsalen och åt lunch innan jag skulle ha utvecklingssamtal, som för övrigt var helt okej. Betygen är tillräckliga för mig. Jag får typ hålla koll på lärarna;) Innan min samtal trodde maggan att jag skulle ha sång. Jag har alltid på tisdagar och har alltid haft, ändå trodde hon det xD Vilket yrväder hon är^_^ Det skrattade Tove (klasshandledare) en hel del åt på samtalet och tyckte det var bra att jag hade koll på dom och undrade om jag inte visste vart hennes plånbok var oxå.. ;P

Idag på slagverket körde vi stompen (aaaarrggh KUUUUUL) och Taira, skrikbiten (aaaaaaaaaaaaaaaarrrggghh KUUUUUUL). Vi hade MINST lika kul som igår, en hel del skrattanfall osv.
"Musik är känsla och energi" -citat (någon). Alltså måste Taira vara det närmaste musik man kan komma?? För det är BARA känsla och energi.

Efter 1½ timmes Taira och en del stomp trängde jag in mig i ett litet rum och övade min trumläxa i minst en timme.

 

Sedan kom mamma och hämtade mig och jag for ut till Äbro och vårt Eastern soul land och käkade tacos med familjen där! Och sedan nån slags marängkaka, omnom. Mätt som satan. Matade Alvin och lekte lite med honom oxå och tjänade lite kosing. Passade även på att skriva ut ansökningsblanketten till kapellsbergs folkhögskola. Det börjar närma sig! En månad kvar till sista ansökningsdagen, sen ett par veckor till att spela sina sökningsstycken tror jag?;O

 

 

 

I väntan på mor.

 

 

Sov lite försynt

Vakna gladlynt







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0