I'm a lion that's for sure

Justja, det var en dag idag oxå. Min skolan bestod ju bara i sång en halvtimme som vanligt, så övade lite trumma oxå. Åt lunch med några galna estet-tvåor;D och gick hem och planerade barndansen. Det är djungel/djur-tema på NBV-dansen denna termin och min grupp (6-8 år) ska vara lejon och dansa till "The lion sleeps tonight" It'll be awesome:D

 

(Fast barnen ska dansa till den nyare versionen, tänkte "bädda in" den här hippo-versionen på bloggen men det fick man inte.)

Sen norrdans-dansen som vanligt. Hade skitkul! Vi började med en liten koreografi som jag blev riktigt uppspelt och pepp av! Dance is the shit. (in a good way, I meen... det är bra att få ur sig lite skit, och det är bra att få ur sig lite dans:D).

Aw... börjar 8 imorn. Klockan är 00:19. Jamen då säger vi att jag ska va i säng halv 1 då. Men:
Antagligen när jag gått och lagt mig:
"Oj, klockan är 2... varför gick jag inte och la mig tidigare om jag nu så gärna ville det?"

Alltså jag förstår inte att tiden går så fort just på kvällen!!!/natten!!!

Hoppas ni är duktiga iallafall. Jag kan vara rätt bra på att ge råd och säga några kloka ord till andra när de behöver. Men det betyder inte att jag själv följer mina goda råd varje gång och gör allt så klokt. Dock vet jag ju när jag inte gör saker så klokt, det är ju en bit på vägen iallafall.

*50 minuter senare*

01:09

yey

ja, ibland tar det så långt tid innan jag publicerat ett inlägg.

Sov som en planka
Vakna hos joacim von anka
Och charma in dig som fan så du får ta med dig lite av hans kosing hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0