Kläder!

Häromdan fick jag massa kläder! Kela ringde och sa att Mia, jimmies mamma, hade kommit och lämnat massa av hennes gamla kläder som hon tänkte slänga. Så jag, Madde och Kela provade en massa massa nere i tvättstugan hos Kela^^ Jag hittade inte mindre än 8 plagg som jag la beslag på! Tack till Kela och tack till Mia!






Kela provade snurra i klänningen oxå!




Hon hittade även ett par söta tjocksockstofflor!
Och vi hittade William när vi gick upp till lägenheten...




...där vi fick testa se lite 3D. Har aldrig gjort det förut faktiskt, tror jag, eller kanske?




Och Jimmie har blivit korthårig medan Menos har blivit långhårig!


Kommentarer
Michaela

Man vet att man har suttit på facebook för mycket när man börjar leta efter "gilla-knappen" på blogginlägg xD

2010-02-14 @ 14:12:20
URL: http://piw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0