Alla <3<3<3 dag(ar)

Idag, söndag, har jag haft en riktig slödag. Det var inte tänkt att det skulle bli så, men jag tror det behövdes. Min dag har i princip bestått i att sova, duscha och laga mat.

Sov till framåt 2-tiden, gjorde nåt, gjorde frunch (mannagrynsgröt och rågrut), gjorte nåt, duschade i typ en timme, gjorde nåt, lagade pestopaj (middag till imorn), lagade middag till idag, bloggade.

Det var ju endel annat jag behövde göra oxå. Hade tillomed skrivit en lista. Den hanns liksom inte. Men det kommer, det kommer.

Jag hade iallafall trosor med hjärtan på till dagens ära. Kram på er ALLA och glad alla hjärtans dag!!!! (som redan har varit). Men jag tycker alla dagar ska vara hjärtans dag. Så här får ni en massa massa hjärtan av mig som jag ritar till alla dagars ära!



Sov mitt hjärta
Vakna utan smärta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0