Mejl från MamMari

Fick ett så gulligt mejl från mamma, så måste bara lägga upp det här!



Har just skrikit halsen av mig pga denna lilla söta krabat....(se bifogad fil)
Den brydde sig för övrigt inte ett dugg om att jag skrek så antingen var den 
döv eller så var den helt orädd.....
Fick då bara en liten association:
Vi människor är ju oftast så väldigt rädda för det vi inte är vana vid....
Anledningen till att jag skriker hejdlöst för en liten söt mus måste ju bero på
att jag inte har mött så många och kanske för att någon ngn gång talat om för mig
att de är obehagliga??
Jag kunde iaf sansa mig så att jag kunde ta denna fina bildLer
Men eftersom jag högt och tydligt har talat om för den att vi troligen inte kan
samsas i köket, den och jag, så har jag nu för första gången gillrat en musfällaLedsen
Jag har varnat den oxå, men eftersom den troligen är döv..... ja, du förstår
Jag kanske blir tvungen att gillra lös denGråter
Förhoppningsvis är den modig nog att ge sig ut i kylanFörvirrad!!                                                        
Skickar oxå en vacker bild som jag nyss tog genom fönstret....
Det är en mäktig syn då dimman lyfter i eftermiddagssolen över havet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0