Konstigheter

Vaknade på fel sida. På fel sida om klockslaget. Funderade. Kom fram till att Spinningen börjat för 10 minuter sen. Fanfanfan. Skrek och grät litegrann av ilska på mig själv. Sen grät jag halva dagen med jämna mellanrum. Ja det gjorde jag. Nej jag skojar inte. Jag är så less på mig själv. De flesta gånger blir jag faktiskt inte på så värst dåligt humör när jag vaknar försent, för det brukar alltid lösa sig. Men när det plötsligt gäller nåt som jag verkligen inte vill missa. Som jag bestämt mig för att verkligen inte missa. Som jag insér är helt totalt försent. Då brister det. Då är jag en dålig människa. Om jag får säga det själv. För det är ingen olyckshändelse. Det är faktiskt helt och hållet mitt fel. Ta tag i ditt liv Emma. Din dygnsrytm förgör dig.

 

Gick ner i gymmet och "åkte lite skidor". Ville ha gjort nåt ynka försök till tillfredsställelse så jag inte skulle va på dåligt humör när pappa sen bjöd på lunch på badhuset. Men det hjälpte inte. Jag grät även där. Och sa inte mer än ett par ord. Jag förstår mig inte på vissa humör.

 

 

Men sen blev det hårfärgning, té och kaka och Harry Potter hos Marielle med Kevin och Miriam! Bra slut på kvällen trots att ögonen fortfarande känns rödgråtna. Imorron SKA jag på spinning 19:30. Det kan jag väl ändå inte sova bort.

 

Ja jag vet jag är konstig och sånt. Men det är inge allvarligt.

 

 

Sov på saken

Vakna naken



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0