JAK Medlemsbank - ett långsiktigt bra alternativ utan ränta

Ett alternativ som många inte skulle ha en tänke på att skulle kunna vara möjligt.

 

 

Läs mer om JAK:

http://www.jak.se/

 

 

Tänk om ALLA männiksor skulle byta till JAK, vad bra det skulle vara då. Men fler och fler blir det iallafall, och ju fler desto bättre! Häng på vettja! Tänk över dina bankbeslut. Än så länge kan man inte ha endast JAK som bank eftersom det inte finns några sätt att ta ut pengar på än, och inga kontokort. Men det går framåt även i den frågan! Men JAK är jättebra för t ex långsiktiga lån jämfört med vanliga banker där man måste betala massa ränta som resulterar i att skulden bara blir större och större. På JAK kan du betala dina lån i lugn och ro utan att behöva oroa dig för större skulder. Har du inte tänkt ta nåt stort lån på ett bra tag så tänk inte "jamen då kan jag bli medlem i JAK när jag behöver låna då". Bli medlem nu och börja spara där och få ihop sparpoäng efter sparpoäng som du sedan använder när du amorterar. Ju längre du har pengar där desto mer poäng får du.

 

På JAKs hemsida förklarar de allt väldigt tydligt, utan konstiga bankuttryck som bara de väldigt insatta fattar. Har ni frågor och funderingar om JAK så får ni gärna fråga mig oxå så kanske det kommer sig att jag kan svara!

 

Sen så råkar den här tecknade tjejen, som förklarar lite, oxå heta Emma haha:

http://www.jak.se/nyhetsbrev/


Kommentarer
Anna

Hihi, vi lånade där när vi byggde huset :) Asnice att få ut massa pengar efter ett antal år ;)

2010-12-03 @ 10:04:06
URL: http://annahogstrom.wordpress.com/
Mikaela

Jag är slö (eller så har jag fullt upp med annat just nu) och orkar inte läsa på hemsidan. Hur skulle det gå till om vi "bytte" till JAK? Vi har ju ett lån på bostadsrätten (SHB), 180 000 och ränta är ju inte kul! :( Det här lånet är ju dessutom rätt nytt så det känns konstigt om vi skulle byta så här helt plötsligt? Och går det ens? Hmmm.

2010-12-03 @ 20:51:53
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0