Dansuppvisning ABF

Uppvisningen som jag kom till i sista minuten, bytte om, dansade, och sprang till nästa uppvisning. Här är några mörka bilder från ABF-dansuppvisningen haha. På första bilder ser det väldigt roligt ut, jag är den enda som står åt andra hållet^^ Haha efter? Nä vi skulle faktiskt vända oss om efter varann, och Klara var så smart så hon fotade när jag inte vänt mig om än.

Mamma tog några bilder (förhoppningsvis bättre) som jag ska få nångång oxå. Willson filmade oxå, det ska bli kul att se xD Jag gjorde nån snurr när jag inte skulle göra det och så. Men vadå, det var bara ett litet solo som jag tänkte överraska med:)






Dansa fort
Din lilla lort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0