Dagen att glädjas över

Det gick!

Dagen gick ihop! Tack alla! Speciellt Emil som skjutsade runt mig till allllla ställen jag behövde vara på ungefär samtidigt. Är så stolt över mina små jazzdansare oxå! Och så glad att de vill fortsätta dansa nästa termin!:)



(Fick en ängel av två av mina danstjejer! Så gulligt! Och biobiljetter från NBV!)


Konserten i Säbrå var underbar! Rysningar från topp till tå! Jag kom inspringandes lagom till då kören skulle upp. Somsagt, allt planerat in i minsta detalj så jag skulle hinna PRECIS till alla ställen haha. Humöret lyckades jag hålla uppe iallafall och det var väl ändå huvudsaken.

Påväg hem i bilen med Emil, Klara och Emelie var vi (åtminstone jag) lite övertrötta och hade väldigt roligt. Ett sånt flummigt gäng må jag säga. Ja herremajösses... Efter denna dag är jag såhär glad:






Sov som en ängel skön
Efter du bett din nattebön


Kommentarer
Eva Goës

Emma!

Du är fantastisk som orkat med allt detta på några timmar och vilken förberedelse, träning...

Musiken i Säbrå kyrka var MÄKTIG!



En som satt på läktaren

2010-12-08 @ 08:31:10
URL: http://goeseva.blogspot.com
Eva Goës

Emma - du är fantastisk!

Tack för dina insatser! Barnen är säkert saliga!

Det var mäktigt i Säbrå kyrka!



En som satt på läktaren



Eva

2010-12-08 @ 08:33:49
URL: http://goeseva.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0