Alvin!

Idag (8 dec) fyller bästaste Alvin år!

En trött och gäspig, men glad liten fis fick en present av mamma imorse. Jag var inte där men mamma gav honom en grattiskram från mig<3

Hon skickade mig även några bilder som jag blev alldeles lycklig av. Jag både skrattade och grät för att han är så himla fin och jag bara ville springa och krama honom! (fast nu har han dock fått vinterkräksjukan stackarn...). Min favoritAlvin, älskar dig!






En bild från när jag var och hälsade på sist:






Sov i en trumma
Vakna som en gumma


Kommentarer
Marielle

Men sötnosen!! hälsa och krama så mycket från mig =)

2010-12-09 @ 14:09:58
malin

Grattis Alvin! han ser så finurlig och charmig ut :)

2010-12-11 @ 14:55:03
URL: http://mlindbeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0