Vi skyller på det

Idag är jag jättekänslig. Känns som när det är skola och allt blir för mycket och man bara vill gråta för nästan precis allt som händer. Och nu har inte ens skolan börjat än. Vad är det här? Jag har ingen aning på hur jag ska skilja på pms och andra normala känslor, men det kanske är såhär jag blir när jag har pms och inte orkar med nånting? Jag kan ju alltid skylla på det iallafall, det är alltid trovärdigt.

???


Har lust att sitta och se film med nån och bara mysa. Men strax bär det iväg till smitingen för grill och volleyboll med klassen. Hoppas det blir kul. Jag vet att det kan bli kul om jag bara skärper till mig. Det kommer nog kännas bra när jag får träffa de fina människorna.

Sen ska jag dygna. Då har jag hela natten till att titta på film och mysa. Åsså får jag äntligen vända tillbaks dygnet. Det är nog verkligen dags nu, jag vill inte förstöra min första tid på Kapells.


Somna på en arm
Vakna av ett larm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0