Studievägledare, dom vet. ...?

Var en sväng på bibblan idag. Mötte mor och syster där. Åt plättar med sylt och grädde.




Men den egentligen anledningen till att jag var där var att jag skulle prata med studievägledaren Sofi som pappa tipsade om. Vi visste inte hur det låg till med studiemedel, jag bara litade på vad syon på gymnasiet sagt. Men det stämde ju inte... Inget studiemedel förrän andra halvan av det år man fyller 20 inte. Bara vanligt studiebidrag på 1050 tills dess. Jag kommer inte klara mig helt enkelt. Får se vad som händer.

Börjar iallafall imorn på Kapells! Det ska bli jättespännande!:D Ny klass, ny miljö!


Skål för vår framtid
Vakna stor och vid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0