Sommar med Ernst

Ja Ernst ja, han är ju rolig han.



"Jag kan alltså ligga på bordet!"

"Det är väl ungefär såhär Mona-Lisa ser ut? *ler i ramen*"

"Så ni inte får besök av bilar som tutar och blinkar, och arga farbröder."

"Jag känner för att sitta tyst här i en minut, men då kommer ni tycka det är jobbigt."

"Libbsticka, en favoritkrydda. Två meter kan den bli, som jag ungefär!"

"Ni vet när jag låg där i hängmattan och såg alldeles avsvimmad och skön ut."

"Man måste ju kunna stänga dörrarna från insidan. Då kanske ni tänker, jamen du står ju och gör det nu Ernst."

"Inte ett ljud om att jag ser konstig ut, inte ett ljud!"

"Huuur gött som helst!"



Se avsnitt på tv4.se vettja:

 

Skämt å sido, jag gillar programmet. Man blir hemskt inspirerad, han återvinner mycket saker och material och gör nytt av dom. Och allt de gör i programmet blir så fint och finurligt så man vill gråta. Man blir väldigt glad av programmet. Jag blev lite beroende ikväll faktiskt. Och för att inte tala om maten han gör. Jag börjar bli tant = diggar Ernst?

 

Och man blir lite sugen på att köpa hus och trädgård eller nåt och bygga och inreda och dra igång nåt stort såntdär projekt. Jag vill verklig en göra det nångång. Det har ju gjorts mycket coola rum och grejer hemma hos mamma, men där har jag inte hunnit vara med så mycket. Plus att jag inte har så mycket erfarenhet. Men det kommer ju, det kommer! Skål för framtiden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0