Eldnatten...

...den fantastiska eldnatten. Ja i år var den faktiskt helt fantastiskt. Den har inte varit fantastisk sen första året jag var där (typ 7 år sen eller nåt). Äntligen! Teater Slava höll i den, och prisa dem! Hur ska man kunna slå detta? Jo, härnösands slagverksensemble!^^ vilket jag satt och pratade om med Lovisas mamma. Vi får se till att vara med nästa år, ellerhur?!?! Visst, man vill gärna sitta och titta på eldnatten... men att vara med och göra eldnatten är nog oxå rätt coolt skulle jag tro. Här är EN bild. Fotade mer med Klaras kamera, får de bilderna när hon kommit hem från grekis.



Mys innan det började.


Kapten Röd efter eldnatten.



Micke hängde med Rödingen han^^ (fick bilden av honom, jag var inte med..). Soft iallafall:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0