Nån ska ju jobba oxå. Men det gör jag så gärna.

Det var visst Broöppning igår! Glömde fråga varför det heter så, har alltid undrat. Nån som vet? Men jag var volontär där iallafall! Vaktade lite vid scenen och VIP-ingången osv, sen var jag ledig! Trevliga folk jag jobbade med oxå! Kända som okända. Jobbet var rätt soft så jag kunde gå runt och träffa lite kompisar oxå och äta av maten som bjöds på inne i VIP-rummet, nomnom!!

Sedan var det den utlovade efterfesten för alla som jobbat, alla artister och alla VIP-folk. Mysig lya nere i marken typ. Dansgolv, bar (30 spänn för nåt att dricka) och en toalett med draperi till dörr. Bildbomb:





Tror faktiskt jag ska ta och va volontär nästa år oxå, det var rätt skoj:)


Gäspa och dansa mera
Vakna utom lera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0