Pingisrummet!


Det jag blev gladast över idag var att det fanns ett pingisrum! Så innan jag gick hem för kvällen blev det lite pingisspelande!



De råsa.



Richard hade två racket så en fick köra med ett cd-fodral. Efter ett tag kände vi att vi behövde lite mer utmaning så vi körde med lite allt möjligt!


Sopskyffel                                   Lampa


Nån stor grej från gymmet                                 Stol                  


Mer pingis vill vi ha! Jag ska ta och ta med mina racket så jag har när det behövs, annars finns det alltid annat att köra med somsagt^^ Med lite fantasi är allt möjligt.



Sov som en sten
Vakna på ett ben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0