Ointressant inlägg utan bilder, läs ej.

Ja jag dygnade ju ja. Processen är inte över än men. Började med att gå till Memme och se New Moon (kom aldrig riktigt in i filmen, det är så annorlunda när man vant sig att se vampyrserier där man lär känna karaktärerna så oerhört mycket mer.) Memme somnade och mumlade och pratade i sömnen och sparkade mig lite:P

Gick sedan hemmåt, träffade mystiska typer på vägen (Johnny och Aron).

Diskade, satt vid datorn och blev hypnotiserad, åt mat, blev trött. Jag hade kunnat vara vaken hela tiden om jag ville, men jag kände att jag kommer behöva sova litelitelite om jag ska kunna göra NÅNTING på dagen sen. Så hellre 3 timmar sömn nu än 3 timmar på dagen. Men det var med kontroll. Meningen med dygnandet var att jag ska kunna gå och lägga mig tidigt och vända tillbaks dygnet nästa natt, och det tror jag jag kommer kunna göra.

Ah. Trevligt.


Sov på soffan en stund
Det skadar ej med en liten blund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0