O-allergi och utvikning



Den där lilla fina hunden visade ju sig vara Tindras! Alltså skulle jag kunne få träffa den och låna den lite hihi, så kan jag upptäcka unnu bättre om jag är allergisk mot den. Hennes mamma är jätteallergisk men tål lille pudeln Aspe som han heter. Och den tid jag träffade honom kände jag inget (jag gosade in mig rätt rejält i honom och då brukar jag i vanliga fall känna av det ganska på en gång).



Så än en gång! Säg till ifall ni vet att det finns nå liknande valpar nånstans! Jag säger inte att jag kommer skaffa hund nu precis, det vet jag inte om jag skulle ha tid med. Men det kan ju ta år innan jag får veta om nån sån som får valpar. Nångång. Nångång.


Nu, nu, nu!



Imorn åker jag till Utvik med Kapellsbergarna, vi ska utvika oss. Typ sjunga, leka, spela och lära känna varann. Det blir nog kul:) Sova över, få gratis mat, och tillbaks på torsdag.

Trevlig Onsdag allihopa så hörs vi sen!:D



Sov i en vik
Vakna som ett kapells-geek


Kommentarer
Anna

Sv: Fast det har jag ju verkligen inte, men jobbar på det ;)

2010-09-02 @ 23:54:42
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Marielle

Vad är det för ras? kan hålla utkik =) utvik är suupermysigt!! älskar den platsen.

2010-09-03 @ 00:59:22
URL: http://Mariellesstruntprat.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0