Liten ugn

Förutom att repa hela dagen på vågmannen så har jag varit på rutiga duken och ätit en chokladboll (de börjar komma tillbaks till de nya sorts chokladbollarna, de stoooora suupergooda) med Tone och Micro! Micro flyttade nämligen till Framnäs idag!:O Så henne kramade vi hejdå. Jag hoppas på att det blir ett sammarbete mellan kapells och framnäs på nån slagverkskonsert så vi får spela ihop ändå!:)

Hon hade med sig en liten grej som hon bad mig ta till vågmannen:

 

En tändsticksask med Eeeeernst! (Internt inom slagverksensemblen typ). På badsidan står det "Ibland önskar man ju att nån stoppade mig" eller nåt sånt^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0