Längesen

Dom som har känt mig ett tag vet att jag har väldigt svårt att göra mig av med saker och ting, vad det än är. Jag har svårt att lämna saker, ställen, människor etc. Men ibland måste man rensa. Bl a är jag sån som med tiden har sparat på i princip allt jag gjort i skolan. Det gäller att hitta en bra taktik, denna gång blev det att ta kort på det innan jag gör mig av med det. Någon som känner igen nån bok?



Btw, jag och Helena var bäst. Vi gjorde klart alla matteböcker snabbast av alla och ville ha fler. Älskade matte. Tänk att det funnits en sådan tid. Man ja dåtidens matte älskar jag nog fortfarande, lagom nivå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0