Vem behöver napp på valborg när man har en handske

Det hade varit kul med sällskapsspelkväll ikväll känner jag nu! Skulle kommit på det tidigare! Och en lugn kväll med film och mys. Skulle kunna gå till dit det finns folk, skulle vara trevligt. Men nu har jag dröjt så mycket. Visst, kvällen har väl bara börjat för de flesta. Men jag ska dansa imorn halv 11 och känner inte för någe röj. Men ville ut litegrann, dock skulle det vart lite tidigare. Nu vill jag bara ta det lugnt.

Jag har iallafall varit på säbrås valborgsfirande med mamma, mats och alvin:)



Till höger om kyrkan stod vårat hus förut. Det som finns i älandsbro nu:)



Där. Närmare bestämt^^



Paparizzi-mamma och paparizzi-dotter är vad vi är.


Det blev en lugn och rätt ensam valborg i år:)

Hoppas ni har sketaskoj!!!


Somna inte ensam
Vakna skämtsam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0