Rep utan dragkamp

Rep på projektarbetet idag! Och rep inför spelningen på biblioteket nästa lördag! Kom då vettja, efter 12:)

Allt gick finfint. Dock var klara inte med för hon var plötsligt på folkhögskolan och sökte till dans där, vilket jag är glad att hon gjorde. Och dock så glömde jag djemben så på "introlåten" spelade jag pall och memme sjöng klaras klockspel. Det var fint det med^^




Det var ju bara inte alls många dar sen jag beställde örhängena, och de kom idag!:) Nice med beställningar som går snabbt. De kom i små rosa påsar^^ Ska dock ha läkörhängena ett tag till... för säkerhetsskull.



Imorn blir det ännu med rep och dans. Norrdans-Elin ska hjälpa oss och ge råd och kritik. Skitbra!


Somna nu trötta
Vakna väl bemötta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0