Rutig frukost

I onsdags morse klev jag upp tio i nio, duschade, blev hämtad 40 min senare av mamma för att följa med henne och Malva och äta frukost på rutiga duken. Jag tror inte jag har ätit just frukost ute förut. Men det var nice. Skrev på lite jobbpapper oxå så nu får jag väl lön om ett tag oxå:)



Fanns inte så mkt att välja på på frukostmenyn. Ville ha en räkmacka men det fick bli en ägg och anjovis macka istället. Åsså jordgubbVanilj te! Det var hemskt gött. Ska köpa hem en påse nångång.



Malva åt en falukorvmacka hon^^



Måste erkänna att lite trött var jag ju.




Sedan skulle det övningsköras!:) Fan vad svårt det är att inte få motorstopp när man startar i en uppförsbacke. Bah...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0