Pudel

Och typ såhär ser jag ut nu! Lockigt ännu en gång.



Ros-marie på salong clip ville först inte permanenta mig för hon trodde att håret bara skulle bli risigt eftersom jag fortfarande hade kvar lockar på förra permanentningen. Men vi lyckades hitta en lösningen som var den bästa men fortfarande en risk. Men man får chansa ibland!

Det blev lite rakt där på ena sidan dock, ska kika in till veckan igen och höra  vad det kan bero på och så tror jag.

Nu har jag bra troll-hår iallafall! Vi ska vara troll på norr-dans-premiären men elin 7 maj nämligen^^


Krullitott
Dra en shot




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0