Happy Hippo

Efter dansen handlades det en massa på snorump. Sedan satte jag mig på en bänk under den stora solen och åt en sandwichglass och ett kinderägg. Härligt.



Jag brukar ofta vara hemskt glad och sprallig på dansen för att det är så kul. Jag hade inte tråkigt idag. Och det gick inte dåligt. Ändå kände jag inte för att le eller skratta så mycket. Man har sådana dagar ibland. Sådana stunder då man är super mega känslig och måste stå på sig för att inte gråta medan man försöker göra allt för att komma på varför i helvete man vill gråta för?!



"Happy Hippo"

Jury- pop- love song- ballet- hip hop- rock- breakdance- R'n'B-hippo. Jag vill försöka samla på mig alla.
Har hittills: Hip hop.



Ha en fin natt
Vakna som besatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0